Skriver

Det känns verkligen att hösten är nära nu. Det är lite kallt i luften, även om solen skiner. Måste alltid ha en kofta på mig känner jag. Och jag har inte hunnit ta ett sista sommardopp. Får satsa på det i helgen eller ngt. Om jag vågar.
Idag är min sista riktigt lediga dag. Då jag kan gå och lägga mig när jag vill och vqakna när jag vill morgonen därpå. Sen börjar skolan. Meganervös är jag inte längre. Men jag är fortfarande nervös.
Nu har jag ju sett klasslistan. Och så har jag hittat några av dem på bdb. Samt smugit in i den tjejens hus som jag varit mest skeptisk emot, och läst hennes dagbok. Nej, det har jag inte. Men jag har läst hennes blogg och sett hur mycket komplex hon har. Så om hon skulle göra ngt mot mig så vet jag vart jag kan slå till eller så vet jag att hon bara är osäker i hela sig så.. Hahah. Aja, nasty me.

Idag ska jag ha en filmkväll med Emmy & Lisa. Vi ska prova på att fixa en ''tacotårta'' grej. Önska oss lycka till ;P

-FMF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0