I lkpg

Hej :)
Jag är fixad, klar och allting. Men tror inte att det blir något på stan :(
Min syrra jobbar och bussarna är helt fucked up (enligt mig). Kan inte stan till 100% heller å vettifan vad den här gatan heter xD
Aja, imorrn är hon ledig. Bara att hoppas på att något är öppet.
Jazz är knäpp som vanligt och igår såg jag på typ fyra filmer. Helt sjukt, hahah.
Anyways. Har lämnat tillbaka det jag skulle läma tillbaka iaf. Men jag vill gå på stan :(

Blir knäpp på att bara sitta inne och titta på tv. Ngn som sett den där på nickelodeon om en kille och två knäppa feer med en bebis? Nej, jag tänkte väl det. Men jag tvingas se på det hela dagarna typ.

Aja, hahah. Bättre än att sitta hemma.. Alla polare har ju åkt i från mig nu.. Eller nästan alla.
Får ringa Divie och Ells ^^

Ha det bäst nu,
jag ska försöka

-FMF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0