Huhum!

Vad har ni som er startsida?
Min startsida är i alla fall Aftonbladet. Och nyss så trillade jag in på Sofi Fahrmans (tror ja hon heter) lilla hörna och kollade på lite make-up & hår tips. Och så läste jag kommentarerna där också.
Folk hade frågat varför man ska sminka sig i en naturlig look när man är som mest naturlig utan smink.
Huhum!
Den naturliga looken syftar på att man ska vara sminkad utan att det ser liksom överdrivet ut. Många personer kan ha problem med utslag, acne eller är väldigt röda på vissa ställen. Men de kanske är nöjda hur de ser ut för övrigt. Då använder man den naturliga looken för att tona ner det där så att det inte syns.  Plus att man ofta får en fin och slätare hy.
Killar fattar bara inte det där...

Själv har jag precis lärt mig använda concealer ordentligt och nu är den min bästa vän. Buh bye förskräckliga finnar!
Och jag ser naturligt underbar ut! ^^


Ni kanske inte ser det, men på den högra sidan vid ''kanten av mitt ansikte'' eller wtf, har jag en finne. Och jag vill inte se naturlig ut med den! Tyvärr ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0