Hello!

Jag har bestämt mig nu. Det blir en ny blogg!
Förhoppningsvis lyckas jag göra den lite fräschare än den här. Ska försöka få den att handla mer om roliga saker!

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning. Vaknade vid nio i morse som lovat. Har duschat och försökt göra mig lite fräsch ;P
Vaknade upp med en otroligt äcklig finne imorse. Men jag dödade den. Så det är lungt nu.
Är osäker på vad jag ska ha på mig idag. Hatar allt i min garderob just nu. Vill bara shoppa loss! Har fortfarande pengar kvar.
Ska köpa två par byxor och lite tröjor. Någon överdragströja också kanske ^^
Vi får se hur långt pengarna räcker.

Vi hörs troligtvis lite senare!

-FMF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0