G'day mate!

God något... Jag tycker att morgonen är över vid tolv... Så.. Hmm.. Öh.. GOD DAG!

Ska hoppa in i duschen och fixa mig lite snabbt nu. Alla klagar på att jag är så seg med att fixa mig. Men ursäkta. Jag orkar inte stressa i den här stressiga världen. Det får mig bara att må dåligt. Å det vill vi väl inte? ^^

Klockan nio igår gick jag ut för att träffa Emmy. Och det var så härligt att se henne igen :)
Vännerna är fan allt för mig. Annars skulle jag bara sitta hemma och göra nada. Fy vad tråkigt.
Har planerat att dra ner på stan en stund och kanske ta lite kort och sådant sen.
Vi får se.
Ska ta den där duschen nu. Så jag blir fräsch och fin ;)


- FMF

Ps. tänk inte snuskigt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0