?

Hallå!
Klockan är 00:33, jag är trött, min blogg suger och jag känner mig absolut inte på något sätt på topp.
Pjuh. Idag beställde jag tid till synundersökning, tråkade och senare på kvällen hängde jag lite med Muggen (Emmys nya smeknamn. Brukar man inte kalla toaletter för ''muggen''?)

Men Imorrn ska jag fan ta och rycka upp mig. Klockan nio ska jag gå upp och fixa mig sakta. Senare vid halv tre har jag min synundersökning. Jag ska tvinga Emmy att ta några nya fina bilder med mig. Kanske några enstaka bilder på MIG den här gången? x]

Nej, nu ska jag ta och sova. Tror faktiskt att jag ska fixa om min blogg när jag börjar skolan. Kanske skaffar en ny?
Flikkan med fräknar är ju så långt, låter lite mesigt och är lätt att glömma bort.
Kommentarer? Jag får ju så sällan några.

-FMF


Kommentarer
Postat av: emmy

Heej, joo visst kan vi ta bilder idag:) har precis vaknat men ska göra mig iårning så det inte tar 3 timmar eller någe... så det hinner bli mörkt..;P fast måste städa mitt rum med.. men det kan jag dela upp i två delar..

2009-08-18 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0