"Det handlar inte om att vara bäst, utan att gör ditt bästa"

Okej, ska snart gå och lägga mig. Men innan det så kör vi på en dagens vill ha!

1. En hatt, gärna Emmys.
2. En blommig sjal. Jag kanske är lite sen ute, men de är grymt snygga.
3. En randig, slapp tröja som jag bara kan ha ett par leggins till. Sen ute med de oxå kanske, men jag ogillar att gå runt i likadana kläder som typ 80% av stans fjortisar har.
4. A haircut. Fram med saxen bara! Men ifs så börjar jag min frisörutbildning om två veckor. Jag antar att jag kan vänta.
5. Rött hår. Skulle kanske inte passa i det, men jag önskar att jag gjorde det. För det är grymt snyggt!


Jag just nu x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0