7 Augusti 2009

Hej.
Morfars bergavning var idag.
Först grät jag inte. Pinsamt nog så skrattade jag. Men tyst... När folk gråter tkr jag att jag hamnat i en pinsam situation, och vid pinsamma situationer skrattar jag. Blev ju inte bättre av att hon som spelade orgeln inte kunde det.
Men sen när vi skulle lämna fram blommorna på kistan började jag böla, som typ alla andra. Mamma och syrran grät som in i bomben. Ja, som typ 90% av alla andra.
Men morfar hade sagt att han inte ville att vi skulle vara ledsna. Så efter det hade vi kul istället. Tog nya släktkort. Usch. Hatar att bli fotad.
Men hade askul med Ells iaf :)

Hade min svarta klänning idag. De som sytt den måste haft typ IG i isyslöjd. Blä.

Aja. Nu känns det på rikigt. R.I.P. morfar.

> Bilder ska placeras här xD <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0