11 Augusti 2009, tisdag

Hej!

Jag vaknade tidigt idag! (eller inte)
Redan vid halv elva. Divie skulle komma hit så jag kunde få lite sällskap, men nu skickade hon ett sms och sa att hon var för trött.. Jahopp. Vad ska man då hitta på?
Ska fixa mig i ordning i alla fall, har ju redan börjat. Och sedan blir det att lire lite tibia, det går bra för mig just nu ^^
Men det blir bara en liten stund, har som sagt ingen lust alls att bara sitta hemma.
Jag kunde inte sova i natt. Jag hade ungefär 3 mardrömmar och vaknade nästan var 30:e minut. Jättejobbigt. Antar att det var för att jag tänkte på skolan. Shit alltså. Bara 15 dagar kvar :(


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv; ja det får vi hoppas att vi gör (:

vilket program har du valt?

2009-08-11 @ 13:47:13
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0