SÅ FÖRBASKAT JÄVLA HÄRLIGT VÄDER!

SÅ FÖRBASKAT JÄVLA HÄRLIGT VÄDER!
Här i min lilla stad har det varit uppe i över 15 grader. Det är nästan 20! O.o
Har blåst lite kallt bara, men det är skönt som.. Jaa. Riktigt härligt!
Jag njuter för fulla drag. Ska snart ut och springa med Emmy, om hon inte hinner somna. Vi ska även filma en bit som ska vara med i teatern.
Är typ klar med den där jobbiga bilden btw. Fick massa hjälp av Alexander (tror jag att han heter).
Just nu håller jag på att städa mitt rum lite.
Tror jag ska lira lite runescape och tibia ikväll. Ja, jag håller på med sånt. Älskar dataspel. Och att göra listor!
Aja, nu ska jag dra mig!

Tack å hej,
leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0