Hej på er!

Det här har jag gjort idag (än så länge):
x. Lämnat min syster och Jazzi på busstationen. Det blev att stå där ett tag och vinka adjö och frysa armarna av sig.
x. Hjälpt pappa att byta däck på bilen.
x. Gått ute en sväng med Emmy...
x. ...och lirat lite ;)

Emmy och jag kom på att det skulle ta jättelång tid att gå om man satte den ena foten precis framför den andra hela tiden. Och att 100-meterslopp skulle se rätt så lustiga ut ^^

Synd att maten inte är så bra idag bara. Köttbullar m. mos. Sob sob. Svensk husmanskost är blä! Indisk mat, tack!
Annars har min dag varit jättebra!



Hoppas att ni får en bra dag/kväll nu!
- Flikkan med fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0