Polarna är det bästa

Hej. Känner att jag inte orkar hålla på att blogga hela tiden x]

I lördags var jag på en Thaifest med Mizzie, Emmy och Lisa. Det var massor med kul! Eller jaa... Ungefär 70% av kvällen xD
Och igår var jag på Lysningsbadet med Emmy, Lisa, Lollo och Arpi. Arpi gick hem lite senare. Väl där så valde vi att skapa ett parti - Menspartiet, som ska ge människor rätt till sina största drömmar och massor av frihet! ;)
Vi gick också runt en svänge om pratade och bara hade roligt.
Det var ganska kul idag i skolan också, förutom att min mattelärare seriöst är helt dum i huvudet. Hon tänker ge en i min klass underkänt bara för att hon kuggade i nationella. Hon har aldrig kuggat förr. Helt cp. De får inte ens sätta betygen efter nationella. Usch vad arg jag blir. Första terminen av åttan vägrade hon ge mig VG p.g.a. mina humörsvängningar. Hon trycker ner oss så mycket. Jag kommer absolut klaga om hon gör något mer elakt.
Men nog med det! Jag ska dra iväg nu och ha lite kul med mina flikkor igen!

Ha det bäst ;*

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :)



Hoppas allt är bra

2009-04-29 @ 23:26:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0