I'm walking on sunshine! :)

Hej, hej!
Var & hämtade mina linser idag. 760 spänn gick de på. Inte så jäkla dyrt ändå.
Solen skiner och himlen är blå. Allt är uuuuunderbart! Pappa och jag åkte förbi genom stan samtidigt och det kändes som hela V-vik log! :)
Idag hade jag nationella prov i engelska. Läs- & hör förståelse. Min lärare ögnade igenom allt lite snabbt och sa att det såg bra ut. Får väl hoppas på några MVG:n ;)

Sitter vid datorn å speglar mig lite då och då, hahah. Jag tycker så mycket om min tröja. Köpt på killavdelningen ngnstans i sthlm. Kommer inte ihåg vilken affär. Köpt i strl M, så den är megastor på mig. Kunde lika gärna köpt en small i och för sig, eftersom tröjorna bara blir större på bredden.
Jag tycker att killar har mycket snyggare tryck på tröjor än tjejer. I samma affär så hade tjejtröjorna bara massa larviga tryck av fjantiga giraffer, kaniner eller dylikt. Inget för mig.

Anyways! Nu ska jag plugga lite till mitt fysikprov imorgon. Det är kraft, rörelse och arbete (dötråkigt).
Ah, just det... Jag tycker att det är mycket lättare att plugga in till frågor, kanske som man hittar på själv om ämnet. Tänk på det!

Puss å kram
skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0