Food plz? :9

Hej people!
Idag har varit en riktig såndär liten tjockisdag :)
Eller nja.. Det började ju inte så. Var  som skrivet ute och joggade/sprang med Emmy igår. Vi sprang 2 km. Duktigt ju? Med tanke på att ingen av oss tränat någonting sen i oktober.
Så när jag vaknade imorse hade jag en jätteliten träningsvärk i mina lår. Men när vi senare spelade innebandy på idrotten så förvärrades den, och  nu känns det verkligen ^^
Anyways. Det här har jag ätit idag:
En macka med tonfiskpastej + vatten
Pastagrejsak m. tzatsiki + 3 glas vatten
Lövbiff m. pommes
Chokladmilkshake
Kebabtallrik m. bearnaisesås & tzatsiki + Pepsi
2 st powerking
+ 2 klubbor och några hallonremmar där i mellan någonstans.

Anyways. Min kusin kom hit idag :) Vi träffas inte så ofta, men när vi gör det så har vi kul.
Vi gick på stan, snackade och lirade lite på datorn.
Och imorgon så ska mamma och jag cykla till gamleby.. Vet inte hur långt det är dit. Men snacka om att mina lår kommer att dö. Hahah, rätt åt mig.

Nu måste jag gå och lägga mig. Ska ju gå upp tidigt imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0