En god nyhet och en dålig.

Hej.
Idag har jag en god nyhet och en dålig nyhet.

Vi börjar med den dåliga.
Jag har so-prov imorgon på Andra världskriget och det går inte så bra för mig. Jag kan orsakerna, men inte alla årtal och vad som hände under kriget. Det är massor årtal att kunna. Jag kan effekterna ganska bra. Men sen så ska vi skriva om hur det var i ett land under den tiden och det har inte jag gjort! Not good, not good.

Den goda nyheten då :)
Som det ser ut just nu så kommer jag in på frisörlinjen, som jag till (gymnasiet). Jag tror att jag ligger någonstans i mitten. Men jag ska ändå kämpa för att få ännu bättre betyg! Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag verkligen kommer in :)

Hmm.. Kom på en till bra nyhet.
Min syster och hennes dotter, Jazzi kommer imorgon :) Dags för massa bus och skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0